skip to Main Content

Dopřáváte tělu „opravdové“ potraviny?

Dopřáváte tělu „opravdové“ potraviny, které mu dávají sílu a životní energii?

V dnešní době většina lidí stále konzumuje potraviny s přemírou bílé mouky, cukru, ztužených nebo nasycených tuků, živočišných bílkovin a mnoha umělých doplňkových látek.

Při konzultacích Nastartuj svůj organismus často narážíme na fakt, že hlavní složkou potravy je pšenice, maso a mléčné výrobky…většina z nich ví, že to není optimální :) Našim klientům zásadně netvoříme jídelníčky, ale probereme si nimi zásadotvorné stravování a poradíme, jaké potraviny ubrat, jaké naopak přidat. Jak „odkyselit“ organismus a získat tak ROVNOVÁHU. Nezapomínáme ani na důležitý pitný režim!

 

Rád/a bych se poradila, zda dopřávám tělu výživu, kterou potřebuje?

Přehnaná konzumace překyselujících potravin vede k překyselení těla, které má za následek nejrůznější tzv. civilizační choroby jako je nadváha, onemocnění srdce a krevního oběhu, diabetes, alergie, dna, revma, vypadávání vlasů, kožní potíže, trávicí potíže…

Investujte do sebe a do svého zdraví tím, že se budete stravovat tak přirozeně, jak je to jen možné! Denní plnohodnotná strava by se měla skládat přibližně z 80% z potravin tvořících zásady a z 20% z potravin tvořících kyseliny!

Přehled zásadotvorných a kyselinotvorných potravin

Potraviny, které silně tvoří zásady – konzumovat nejčastěji

  • zeleninové šťávy
  • pšeničné klíčky
  • bylinkový čaj 7×7 (již brzy v našem e-shopu)
  • zelenina a listový salát jako např. okurky, zelí, čerstvé pampelišky, endivie, rajčata, cukety, tykev, mrkev, ředkvičky, kedlubny, pórek, polní salát, lilek, celer, brambory, bílé fazole, rukola atd.
  • omnimolekulární rostlinné potraviny, např. WurzelKraft (již brzy v našem e-shopu)
  • slunečnicová semena

Potraviny slabě tvořící zásady – konzumovat často

  • plody jako např. fíky, rozinky, banány, citróny, melouny, třešně, hroznové víno, meruňky, broskve, jahody, angrešt, maliny, borůvky atd.
  • podmáslí
  • výběrové nebo čerstvé syrové mléko
  • quinoa, amarant, špalda, jáhly, kroupy, pohanka
  • klíčky špaldy
  • obilná káva
  • avokádo
  • med
  • čočka, hrách, zelené a žluté fazole

Potraviny slabě tvořící kyseliny – konzumovat omezeně

  • ovocné šťávy
  • lískové oříšky, vlašské ořechy, sladké mandle
  • pšeničná celozrnná mouka
  • žitná celozrnná mouka
  • celozrnný „knäckebrot“
  • celozrnný chléb
  • výrobky z celozrnného šrotu
  • máslo
  • tvaroh
  • jogurt
  • rýže, loupaná, vařená
  • burské a paraořechy

Potraviny a poživatiny silně tvořící kyseliny – snažit se nekonzumovat!!!

  • zrnková káva
  • černý čaj
  • alkohol
  • všechny nápoje typu cola a limonáda
  • živočišné bílkoviny jako např. maso, uzeniny, ryby – 3x týdně
  • „fast food“ a hotová jídla
  • většina mléčných výrobků, jako např. tvrdý sýr atd.
  • průmyslový cukr, sladidla a sladkosti
  • bílá mouka a výrobky z ní

OBJEDNAT NA KONZULTACI.

+420 727 938 729

info@kpclinic.cz

Informace pro tento článek čerpány z www.regenerujte.cz

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Back To Top