Příčiny nemocí – plísně v krvi

Stavy vyčerpání, únava, poruchy prokrvení, migréna, vysoký krevní tlak, alergie, svědění kůže, vyrážky, vnitřní neklid, nemoci střev, nadýmání, záněty močového měchýře…a mnoho jiných…jsou široce rozšířenými symptomy. Máte pravděpodobně namnožené plísně-mykózy v organismu!

Chci poradit, jak je odstranit.

V přírodě plísně napadají jen to, co je nemocné, oslabení a nevhodné života. Nedrží se jen na naší pokožce nebo sliznici, ale rozšiřují se v naší krvi.

Příčiny rozšiřování plísní – mykóz v krvi:

1. Stále rostoucí nasazování antibiotik, kortikoidů, antikoncepčních prostředků
  2. Rostoucí elektrosmog, kyselé deště a rostoucí radioaktivita
  3. CUKR  veškeré sladkosti!!!
  4. BÍLÁ MOUKA – výživné krmivo kvasinky Candida Albicans
  5. Příliš mnoho živočišných bílkovin ve stravě
  6. Chemické jedy všeho druhu (hlavní roli hraje amalgám v zubech, zuby s mrtvými kořeny- vylučují do těla rozkladem bílkovin těžký jed)
  7. Moderní hnojení syntetickými hnojivy, pesticidy zamořená „mrtvá“ voda, kterou pijeme
  8. Rychlé stravování bez důkladného proslinění již v ústech – tím pak kvasí a zahnívá v střevech a stává se vhodnou potravou nežádoucích bakterií a plísní
  9. Omamné látky – kouření, káva, alkohol, drogy
  10. STRES A NEKLID, negativní myšlení
  11. NESOULAD ČLOVĚKA S PŘÍRODOU!!! (kniha Nebezpečné plísně kolem nás, Ch. Heideklang)

Stále více nemocí, způsobených plísněmi

Když se v organismu plísně rozmnožují, houstne více a více krev – přestává být správně tekutá, což se projevuje VYSOKÝM KREVNÍM TLAKEM.

K tomu se přidávají MYKOTOXINY – zužující cévy, způsobující křeče. Spolu s jinými jedy jsou odsouvány do „skládky odpadu“ – vaziva. Začneme je pociťovat jako křeče, ztuhlost svalů, revma nebo jako kožní nemoci – svědění! Napadají nejen důležité detoxikační orgány jako ledviny a játra, ale především centrální nervový systém – následkem jsou různá psychická onemocnění.

„Je zvláštní, že normální laboratorní rozbory ukazují i při silné mykóze normální hodnoty, takže jsou tito pacienti pokládání za hypochondry a lékaři je posílají k neurologům.“(kniha Nebezpečné plísně kolem nás, Ch. Heideklang)

Technika zviditelňující mykózy krve – pozorování živé kapky krve v temném poli mikroskopu, poskytuje spolehlivé výsledky.

This Post Has 0 Comments