Stav krve o nás hodně vypovídá, je nejdůležitější tekutinou v těle. Vše, co v ní děje ovlivňuje zdravotní i psychický stav člověka.

Kapka krve v temném poli Darkfield Mikroskopu je vysoce nadstandardní mikroskopická technika umožňující pozorování živé kapky krve a všech jejích komponentů.

Kombinace dvou celostních metod s doporučením na míru.

Umím naslouchat signálům svého těla. Cítím se ve svém těle skvěle a vnímám jeho potřeby, které ho udržují v psychické i fyzické rovnováze.

Každá jsme maminkou dvou dětí, a tedy velmi dobře víme, že děti jsou jemná stvoření. Pro naší maminkovskou i terapeutickou praxi je velmi důležitá prevence, ale i rychlé a pokud možno přírodní řešení běžných dětských onemocnění.

Rychlé, bezbolestné a individuální řešení akutního stavu bez zbytečné chemie.

„Skočil“ na Vás bacil? Máte akutní rýmu, kašel, bolest hlavy, zažívací potíže a jiné potíže? Přijďte včas, než se infekce rozjede…

Parazitem je takový organismus, který cizopasí na hostiteli. Uvnitř našeho těla využívá ke svému životu naši energii, naše buňky, anebo potravu, kterou jsme požili.

Omladíme Vaše buňky a naučíme je opět spolu komunikovat. Biorezonanční terapie navrací rovnováhu Vašemu organismu a urychluje detoxikační a regenerační procesy v těle.

HORMONÁLNÍ JÓGOVÁ TERAPIE je přírodní léčba – sestava cviků vycházejících z hatha jógy, kundalini jógy a tibetských technik práce s energií, která byla vytvořená pro ženy s problémy způsobenými hormonální nerovnováhou.

Diagnostika je zaměřená na zjištění fyzické příčiny hormonální nerovnováhy. Zjistíme, jak vaše hormonální žlázy fungují a čím je jejich funkce oslabená (mikrobiologie, toxická zátěž, nedostatek minerálů a živin…).

Pohyb je přirozená a nutná součást našeho života. Často se vlivem práce, jednostranné sportovní zátěže či úrazu vzdálíme od našich přirozených a zdravých pohybových stereotypů. Postupem času to může vést k tomu, že se zraníme či máme chronické bolesti. Pokud své tělo dobře vnímáme a umíme s ním pracovat, pak je zdravé a nebolavé. Jednou z forem, jak ovlivnit pohybový aparát je fyzioterapie, která nás učí jak s tělem správně zacházet. Znovu se učíme, jak se zdravě hýbat. Na fyzioterapii je úžasné, že se snaží vždy najít příčinu problému. To znamená…i když přijdete s bolestí zad, tak je možné, že odejdete se cvičením na „ploché nohy“.

V rámci hodinové konzultace podrobně zjišťujeme zdravotní stav klienta, jeho stravovací návyky a celkový životní styl. Velký důraz klademe na práci s psychikou.

Při konzultaci se opíráme o výsledky již proběhlých měření v KP clinic – Analýza kapky krve „pod lupou“ a měření na biorezonanci Sensitiv Imago 530.

Konzultace vedená terapeutkou v oblasti výživy a psychosomatiky Elen Malou.

Pro individuální návrh doporučení se opíráme o výsledky Analýzy kapky krve „pod lupou“, která poukazuje na momentální stav organismu z hlediska výživy-regenerace či potřeby cílené detoxikace. A z výstupu metabolického měření přístrojem Tanita.

V rámci 2,5 – 3 hodinové konzultace podrobně zjišťujeme zdravotní stav klienta, jeho stravovací návyky a celkový životní styl. Velký důraz klademe na práci s psychikou.

Cílem této komplexní konzultace je individuální doporučení jak řešit zdravotní potíže nebo jak preventivně pečovat o své zdraví z celostního pohledu.

Není nutné vždy udělat rapidní zásah do vašich stravovacích návyků, někdy je stačí jen pozměnit. Taková změna by vám měla přinášet radost, tolik potřebnou energii a ne tolik nežádoucí stres.

Konzultace vedená terapeutkou v oblasti výživy a psychosomatiky Elen Malou.

Součástí této hodinové konzultace je individuální meditační terapie při svíčkách, při které jsme schopni odstraňovat problémy zakořeněné hluboko v podvědomí.

Díky této terapii se rychleji dostaneme k podstatě problému a následnému řešení.