Kapka krve a výživové poradenství

Stav krve o nás hodně vypovídá, je nejdůležitější tekutinou v těle. Vše, co v ní děje ovlivňuje zdravotní i psychický stav člověka.

Kapka krve v temném poli Darkfield Mikroskopu je vysoce nadstandardní mikroskopická technika umožňující pozorování živé kapky krve a všech jejích komponentů.

Nastartujte svůj organismus

Kombinace dvou celostních metod s doporučením na míru.

Umím naslouchat signálům svého těla. Cítím se ve svém těle skvěle a vnímám jeho potřeby, které ho udržují v psychické i fyzické rovnováze.

Zdravé dítě

Každá jsme maminkou dvou dětí, a tedy velmi dobře víme, že děti jsou jemná stvoření. Pro naší maminkovskou i terapeutickou praxi je velmi důležitá prevence, ale i rychlé a pokud možno přírodní řešení běžných dětských onemocnění.

Akutní pomoc

Rychlé, bezbolestné a individuální řešení akutního stavu bez zbytečné chemie.

„Skočil“ na Vás bacil? Máte akutní rýmu, kašel, bolest hlavy, zažívací potíže a jiné potíže? Přijďte včas, než se infekce rozjede…

Odvykání kouření

Zvolte si účinnou a bezbolestnou metodu odvykání kouření. Pokud jste rozhodnuti kouřit, pomůžeme vám a vašemu tělu jednou pro vždy skoncovat s tímto drahým a nezdravým zlozvykem!

Biorezonance Bicom Optima - "vyladění buněk"

Biorezonanční metoda Bicom je speciální diagnostický a terapeutický postup, který kombinuje poznatky tradiční čínské medicíny, kvantové fyziky a německé technologie.

Díky přístroji Bicom mohou být u mnohých případů zjištěny a odstraněny skutečné, často skryté příčiny onemocnění.

Hormonální jógová terapie + měření na biorezonanci

HORMONÁLNÍ JÓGOVÁ TERAPIE je přírodní léčba – sestava cviků vycházejících z hatha jógy, kundalini jógy a tibetských technik práce s energií, která byla vytvořená pro ženy s problémy způsobenými hormonální nerovnováhou.

Diagnostika je zaměřená na zjištění fyzické příčiny hormonální nerovnováhy. Zjistíme, jak vaše hormonální žlázy fungují a čím je jejich funkce oslabená (mikrobiologie, toxická zátěž, nedostatek minerálů a živin…).

Fyzioterapie pro dospělé a děti

Pohyb je přirozená a nutná součást našeho života. Často se vlivem práce, jednostranné sportovní zátěže či úrazu vzdálíme od našich přirozených a zdravých pohybových stereotypů. Postupem času to může vést k tomu, že se zraníme či máme chronické bolesti. Pokud své tělo dobře vnímáme a umíme s ním pracovat, pak je zdravé a nebolavé. Jednou z forem, jak ovlivnit pohybový aparát je fyzioterapie, která nás učí jak s tělem správně zacházet. Znovu se učíme, jak se zdravě hýbat. Na fyzioterapii je úžasné, že se snaží vždy najít příčinu problému. To znamená…i když přijdete s bolestí zad, tak je možné, že odejdete se cvičením na „ploché nohy“.

Výživa a psychosomatika

V rámci hodinové konzultace podrobně zjišťujeme zdravotní stav klienta, jeho stravovací návyky a celkový životní styl. Velký důraz klademe na práci s psychikou.

Při konzultaci se opíráme o výsledky již proběhlých měření v KP clinic – Analýza kapky krve „pod lupou“ a měření na biorezonanci Sensitiv Imago 530.

Konzultace vedená terapeutkou v oblasti výživy a psychosomatiky Elen Malou.

Kapka krve a metabolické měření

Pro individuální návrh doporučení se opíráme o výsledky Analýzy kapky krve „pod lupou“, která poukazuje na momentální stav organismu z hlediska výživy-regenerace či potřeby cílené detoxikace. A z výstupu metabolického měření přístrojem Tanita.

Nastartuj svůj organismus a psychosomatika

V rámci 2,5 – 3 hodinové konzultace podrobně zjišťujeme zdravotní stav klienta, jeho stravovací návyky a celkový životní styl. Velký důraz klademe na práci s psychikou.

Cílem této komplexní konzultace je individuální doporučení jak řešit zdravotní potíže nebo jak preventivně pečovat o své zdraví z celostního pohledu.

Strava napořád

Není nutné vždy udělat rapidní zásah do vašich stravovacích návyků, někdy je stačí jen pozměnit. Taková změna by vám měla přinášet radost, tolik potřebnou energii a ne tolik nežádoucí stres.

Konzultace vedená terapeutkou v oblasti výživy a psychosomatiky Elen Malou.

Individuální meditační terapie

Součástí této hodinové konzultace je individuální meditační terapie při svíčkách, při které jsme schopni odstraňovat problémy zakořeněné hluboko v podvědomí.

Díky této terapii se rychleji dostaneme k podstatě problému a následnému řešení.