Stav krve o nás hodně vypovídá, je nejdůležitější tekutinou v těle. Vše, co v ní děje ovlivňuje zdravotní i psychický stav člověka.

Kapka krve v temném poli Darkfield Mikroskopu je vysoce nadstandardní mikroskopická technika umožňující pozorování živé kapky krve a všech jejích komponentů.

Kombinace dvou celostních metod s doporučením na míru.

Umím naslouchat signálům svého těla. Cítím se ve svém těle skvěle a vnímám jeho potřeby, které ho udržují v psychické i fyzické rovnováze.

Každá jsme maminkou dvou dětí, a tedy velmi dobře víme, že děti jsou jemná stvoření. Pro naší maminkovskou i terapeutickou praxi je velmi důležitá prevence, ale i rychlé a pokud možno přírodní řešení běžných dětských onemocnění.

Rychlé, bezbolestné a individuální řešení akutního stavu bez zbytečné chemie.

„Skočil“ na Vás bacil? Máte akutní rýmu, kašel, bolest hlavy, zažívací potíže a jiné potíže? Přijďte včas, než se infekce rozjede…

Parazitem je takový organismus, který cizopasí na hostiteli. Uvnitř našeho těla využívá ke svému životu naši energii, naše buňky, anebo potravu, kterou jsme požili.

Omladíme Vaše buňky a naučíme je opět spolu komunikovat. Biorezonanční terapie navrací rovnováhu Vašemu organismu a urychluje detoxikační a regenerační procesy v těle.

Přestat kouřit? Žádný problém! S antismoking terapií na biorezonanci Sensitiv Imago 530 to jde snáze!

Pohyb je přirozená a nutná součást našeho života. Často se vlivem práce, jednostranné sportovní zátěže či úrazu vzdálíme od našich přirozených a zdravých pohybových stereotypů. Postupem času to může vést k tomu, že se zraníme či máme chronické bolesti. Pokud své tělo dobře vnímáme a umíme s ním pracovat, pak je zdravé a nebolavé. Jednou z forem, jak ovlivnit pohybový aparát je fyzioterapie, která nás učí jak s tělem správně zacházet. Znovu se učíme, jak se zdravě hýbat. Na fyzioterapii je úžasné, že se snaží vždy najít příčinu problému. To znamená…i když přijdete s bolestí zad, tak je možné, že odejdete se cvičením na „ploché nohy“.

Masáž je od pradávna spojena s relaxací a uvolněním celého těla od všudypřítomného stresu a napětí. Napomáhá regeneraci svalů, jejich hojení a posílení, podporuje funkci tělesných soustav, zvláště krevního oběhu a činnosti srdce. Navíc zrychlí odvod neprospěšných látek z těla.