Zdravé dítě = přání mnoha rodičů

Také jsme maminkami dětí, a tedy velmi dobře víme, že děti jsou jemná stvoření. Pro naší maminkovskou i terapeutickou praxi je velmi důležitá prevence, ale i rychlé a pokud možno přírodní řešení běžných dětských onemocnění.

Dovolíme si tvrdit, že běžným typům dětských onemocnění by se měl nechat volný průběh a řešit je pokud možno přírodní cestou.

Volba je, ale především na Vás, na rodičích :-)

Doporučujeme:

Měření dítěte na lékařsky certifikované biorezonanci BICOM OPTIMA II.GENERACE

zdrave-dite-1
zdrave-dite-2

Získáme data, která vyhodnocujeme v souvislostech se symptomy dítěte a následně doporučíme rodičům individuální plán, JAK je možné příčiny potíží odstranit či alespoň zmírnit důsledky onemocnění.

Děti se u nás cítí velmi dobře a úžasně spolupracují.

„Jsem matkou dvou dětí ve věku 5 let a 2,5 roku. Jako celá řada dětí v tomto věku se kluci potýkají s běžnými infekcemi typu rýma, kašel apod.  Nejobtížnějším obdobím byl nástup staršího syna do mateřské školky, kdy se malý organismus začal potýkat s infekcemi všeho druhu a vypadalo to, že rýmu mají kluci v podstatě nepřetržitě od podzimu do jara. Zpětně vidím, že jsme první nápor bacilů zvládli ještě dobře, jelikož jsme v pravidelné péči v KP clinic. Díky užívání přírodních doplňků stravy a dalších doporučení probíhaly všechny ty „běžné nemoci“ tak nějak hladce a v pohodě. Myslím tím, že se nerozvinuly v záněty středouší, laryngitidy a záněty průdušek a podobně. Jinými slovy bez antibiotik.“ (Zdeňka H.)

kp_clinic-zdrave-dite