Vitamín C posílí tělo

Na podpoře imunity je potřeba pracovat celý rok, nejen v zimě. Běžná dávka vitamínu C, který získáme z potravy, stačí zdravému jedinci. Vhodné období pro zvyšování příjmu Vitamínu C i v přírodních doplňcích stravy je právě podzim a zima.

lexikon-zdravi-c

„Běžným příjmem vitamínu C z potravy má organismus omezenou schopnost vstřebat celou dávku přes střevní stěnu“, vysvětluje MUDr. Martina Čapková. Je-li potřeba zvýšit detoxikační schopnost organismu, zejména při snížení imunity či při období nachlazení a různých virových či bakteriálních infekcí, je vhodné podávat vitamín C i v kvalitním přírodním doplňku stravy.

Významné zvýšení dávek vitamínu C je vhodné u onemocnění:

• snížená imunita
  • infekční onemocnění chronického i akutního charakteruade13b0e193_ryma_nachlazeni_c_profimedia
  • kardiovaskulární choroby
  • ateroskleróza
  • hypertenze, deprese, demence
  • autoimunitní onemocnění
  • zvýšený cholesterol
  • hormonální nerovnováha
  • degenerativní onemocnění kloubů
  • osteoporóza
  • nádorové onemocnění a stavy po chemoterapiích

Vitamín C v přírodě

• Plody růže šípkové

Obsahují vysoké dávky vitamínu C, dále vitamíny A, B a K. Jsou skvělou prevencí nemocí z nachlazení, léčba chřipky, snižování horečky. Jsou značně močopudné, využívají se při nemocích močového ústrojí.

• Kustovnice čínská

Plody obsahují vysoké množství vitamínů, stopových prvků a fotochemikálií. Plody výrazně posilují imunitu, zlepšují krvetvorbu, přispívají ke snižování krevního tlaku. Živiny v plodech působí antibakteriálně, pomáhají při cukrovce a bolestech kloubů.

• Rakytník řešetlákovýf1091f9b-fc44-416f-aa59-879b179ab354_full

Léčí žaludek, virózy, střeva, popáleniny nebo ekzémy. Mají v sobě vysoké dávky vitamínu C. Je bohatý i na vitamín A, D, F, K a skupinu B. Zásadní je také alkaloid hippophein, v těle se proměňuje na serotonin, hormon důležitý pro celkovou vitalitu organismu. Chrání organismus před depresemi i nádory. Rozemletá semena jsou používaná vnitřně jako odkašlávací prostředek, při astmatu či onemocnění oběhového systému.

…a mnoho dalších

Produkty s vitamínem C k zakoupení v KP shop v Malešicích

Rakytník 100% šťáva 250ml

Lisováním za studena získáváme čistou šťávu s jemnými kousky dužniny. Šťáva je sterilovaná v takových teplotách, že si zachovává vitamíny, které jsou v plodech obsažené. Šťáva má blahodárný účinek při nachlazení a zachování si imunity.

06058a5f-3cb6-48ae-b7c5-3f5eb2f381a5_v

Flavocel od firmy Energy

Flavocel je bioinformační přípravek vyrobený z koncentrovaného extraktu ibišku súdánského, obohacený o vitamin C a speciální směs éterických olejů v podobě tabletek. Vitamin C pomáhá chránit buňky před oxidačním stresem. Podporuje tvorbu kolagenu, který je důležitý pro správnou funkci cév, kostí, chrupavek, pokožky, dásní a zubů, přispívá k normální činnosti nervové soustavy, psychické činnosti a obranyschopnosti organismu. Další jeho funkce spočívá ve zvyšování absorbce železa a podpoře normálního energetického metabolismu v těle.

Vitamin C snižuje únavu a vyčerpání.

flavocel

Výrobky je možné rezervovat i telefonicky 727 939 729. K vyzvednutí Vám je připravíme přímo v prodejně KP shop v poradenském centru KP clinic.