Pohyb je přirozená a nutná součást našeho života. Často se vlivem práce, jednostranné sportovní zátěže či úrazu vzdálíme od našich přirozených a zdravých pohybových stereotypů. Postupem času to může vést k tomu, že se zraníme či máme chronické bolesti. Pokud své tělo dobře vnímáme a umíme s ním pracovat, pak je zdravé a nebolavé. Jednou z forem, jak ovlivnit pohybový aparát je fyzioterapie, která nás učí jak s tělem správně zacházet. Znovu se učíme, jak se zdravě hýbat. Na fyzioterapii je úžasné, že se snaží vždy najít příčinu problému. To znamená…i když přijdete s bolestí zad, tak je možné, že odejdete se cvičením na „ploché nohy“.

kp_therapy_logo

Jan Krigl

pohybový poradce, akreditovaný masér, student fyzioterapie

Pracuji především s dospělými klienty, kteří mají sedavé zaměstnání (kdo ho dnes nemá…) i s těmi, které prostě jen něco bolí. Radím jim, jak si jednoduchými cviky mohou sami pomoci ke zlepšení potíží, se kterými se potýkají.

„Pokud VY budete CHTÍT, rád Vám budu dělat průvodce na cestě k pohybu bez bolesti. Ale cvičit za Vás nebudu…“

Co můžete očekávat od mých služeb

• vyslechnu Vaše potíže a budu se Vás i ptát
  • odhalím možné příčiny bolestí pomocí vyšetřovacích postupů
  • stanovím individuální plán, který zahrnuje – měkké techniky (masáže), kompenzační cvičení, zdravotní cvičení a cvičení proti konkrétní bolesti

Mým cílem je naučit Vás porozumět signálům Vašeho těla a naučit se je kompenzovat.

Objednávejte se telefonicky do 18.00 hodin na +420 736 104 158, pokud nezvednu, pište prosím sms.
Nebo na email kdykoliv jkrigl@seznam.cz

Těším se na Vás

kp_therapy_logo

zuzana-jarosova

Mgr. Zuzana Jarošová

fyzioterapeut pro děti a dospělé

Ve své praxi se zaměřuji na klienty dětské i dospělé. Zpravidla se ke mně dostávají lidé, které něco bolí. Jedná se jak o akutní problémy, tak i o dlouhotrvající obtíže.
Mezi mé klienty patří rekreační i vrcholoví sportovci, lidé se sedavým zaměstnáním, lidé po ortopedických/traumatologických operacích, aj. Rodiče se ke mně chodí radit ohledně vhodné pohybové aktivity pro své děti, řešíme vadné držení těla či „vtáčení“ nožiček.
Nejmenšími ale neméně podstatnými klienty jsou již novorozenci, u kterých sleduji psychomotorický vývoj a příp. učím rodiče, jak ho mohou podpořit.

Co můžete očekávat od mých služeb

• zpočátku si o všem promluvíme, popíšete mi své obtíže, bolesti či cíle, kterých chcete dosáhnout (anamnéza)
  • následuje kineziologické vyšetření (více informací připravuji do článku na blog)
  • manuální ošetření (mobilizace, uvolnění fascií, ošetření reflexních změn, centrace kloubů, etc.)
  • individuální nastavení cvičebního plánu (cvičení v práci, doma, zařazení cvičení do tréninku)

Cílem našeho setkání by mělo být, že vy dostanete odpovědi na své otázky a já vám ukážu, jak se dá s daný problém řešit.

Objednávky telefonicky + 420 605 513 241 či emailem zuzka.jarosova@centrum.cz

Těším se na Vás

Typy ošetřeníCenaPopisCena balíčku
Fyzioterapie komplexní diagnostika1.590,-Kineziologický rozbor, návrh terapie, manuální ošetření, vypracovaný cvičební plán