Omladíme Vaše buňky a naučíme je opět spolu komunikovat. Biorezonanční terapie navrací rovnováhu Vašemu organismu a urychluje detoxikační a regenerační procesy v těle.

biorezonance-1

Zdravé buňky

biorezonance-2

Zatížené buňky

Každá zdravá buňka v těle funguje na určité frekvenci, buňky spolu pomocí frekvenčních vln komunikují. Pokud se komunikace naruší (virem, bakterií, toxinem, parazitem) tělo začne pociťovat symptomy.

Přístoj Sensitiv Imago 530 pomocí frekvenčních vln dokáže vyladit buňky, aby spolu zase byly schopné komunikovat. Biorezonanční terapie posílí orgány a nastartuje regenerační proces v těle.

biorezonance-3Pes vyběhne z vody a OKLEPE SE.

Podobně biorezonanční terapie „oklepe“ buňky jednotlivých orgánů a tím je naučí opět správně fungovat.

Jak biorezonanční terapie probíhá:
Frekvenční kompenzace

Jde o energoinformační působení na buňky tkání a orgánů, které umožňuje změnit jejich stav do téměř ideální kondice (energoinformační vzory zdravých orgánů jsou zaznamenány v paměti přístroje).

Lidské tělo je velmi komplikovaný samoregulační biologický systém, který vysílá slabé elektromagnetické vlnění stejně jako vše ostatní v přírodě. Toto vlnění ovlivňuje veškeré složky lidského organismu (buňky, orgány, soustavy) a udržuje je v harmonickém zdravém stavu..

Když jsou procesy samoregulace narušeny, může jakékoliv patologické vlnění působící na organismus způsobit onemocnění. Frekvenční kompenzace je v dnešní době jednou z nejefektivnějších metod především v oblasti prevence.

Mezi největší výhody této metody patří:

• využití vlastního elektromagnetického vlnění pacienta
  • schopnost odlišit fyziologické (zdravé) vlnění od patologického (škodlivého)
  • možnost inverze a zesílení patologického vlnění; obnova a posílení fyziologického vlnění

Požadovaného efektu je docíleno díky stimulaci obranyschopnosti hostitele, vylučování toxinů a toxických metabolických produktů, a také díky deaktivaci infekce, regeneraci tkání a stimulaci dalších regeneračních procesů v organismu.

BRT terapie

BRT se provádí cíleně na ohraničené struktury tkání orgánu, které prochází největšími změnami. K tomuto účelu se vytvoří koridor působení inverzních elektromagnetických vln klienta pouze pro danou oblast, proto nedochází k poškození tkáně orgánu, což je velice důležité při komplexním zkvalitnění stavu organismu.

Provedení kurzu BRT normalizuje mikroflóru orgánu, odstraňuje zánětlivé procesy a obnovuje správné funkce orgánů.

biorezonance-4
biorezonance-5

Upozorňujeme, že žádné námi používané metody nenahrazují jakékoliv lékařské vyšetření a testy! Mohou být ale jejich vynikajícím doplňkem.