Péče o ledviny – RENOL a ARTRIN

RENOL

4901e4dc83f962b1cb8a22912c0957f2Renol pomáhá řešit především obtíže s urogenitálním systémem a onemocnění kloubů. Pozitivně ovlivňuje krev a lymfu.

Účinky Renolu

Ovlivňuje správnou funkci vylučovacích orgánů (ledvin a močového měchýře), upravuje hospodaření těla s minerály a udržování optimálního pH krve. Se správnou funkcí ledvin souvisí i řízení tvorby červených krvinek v kostní dřeni a regulace krevního tlaku. S vylučovacími orgány je energeticky propojen i celý opěrný systém těla (kosti a klouby), Renol má tedy své uplatnění u chorob souvisejících s pohybovým aparátem. Renol dále udržuje správnou funkci mužských pohlavních orgánů a působí proti mužské neplodnosti.

Použití Renolu

• podporuje detoxikaci těla, má antioxidační a regenerační účinky
  • je určen k regeneraci ledvin, nadledvin, močového měchýře, prostaty a lymfatického systému
  • působí preventivně a při řešení zánětů močového měchýře a močových cest, při potížích s močením, onemocněních ledvin, při tvorbě ledvinových kamenů a některých chronických gynekologických onemocněních (zánět děložního čípku a pochvy)
  • v dětství působí mimo jiné proti nočnímu pomočování
  • pomáhá řešit problémy s prostatou, potíže s močením v důsledku jejího zbytnění a mužskou neplodnost, celkově prospívá dobrému stavu mužských i ženských pohlavních orgánů, pozitivně ovlivňuje schopnost početí a donošení plodu u žen
  • harmonizuje funkci nadledvin, pomáhá regulovat krevní tlak a množství červených krvinek
  • je účinný při onemocněních pohybového aparátu – bolestech kloubů a páteře, artróze, artritidě, revmatismu, dně a bechtěrevově chorobě
  • má příznivý vliv u osteoporózy, je vhodný hlavně k její prevenci
  • působí proti migrénám a jiným bolestem hlavy (spánek a čelo) a proti poruchám sluchu
  • stimuluje činnost lymfatického a imunitního systému, zbavuje tělo těžkých kovů, eliminuje otoky dolních končetin a očních víček
  • je vhodný pro alergiky a astmatiky
  • předchází opakujícím se angínám a zánětům středního ucha
  • pomáhá při kožních potížích, jako jsou ekzémy nebo akné
  • zlepšuje kvalitu zubů, nehtů a vlasů; zabraňuje předčasnému šedivění vlasů
  • prospívá při nedostatku energie a chronické únavě
  • pomáhá při nesnášenlivosti chladu

Artrin

Je bioinformační regenerační krém s vyváženým bylinným komplexem a vysokým obsahem termální vody z vřídla Podhájska. Součástí krému jsou vysoce účinné látky jako lipozomy, AHA kyseliny, vitaminy či výtažky z rašeliny.

Artrin má výrazné analgetické a protizánětlivé účinky, pomáhá při bolestech, zánětech, nemocech pohybového aparátu a urogenitálního traktu.

Psychika

Artrin uvolňuje psychické napětí, napomáhá k přijetí okolností. Aktivizuje duševní svěžest, pocit svobody a pomáhá nastolit harmonii mezi duší, tělem a myslí.

aplikace_artrinuOvlivňuje a harmonizuje především energetickou dráhu močového měchýře a ledvin, dráhu sleziny, tří zářičů (tří ohnišť), žaludku, dráhu řídící, dráhu početí, tenkého a tlustého střeva a jater.

BYLINNÝ ČAJ SMILAX OFFICIANALIS

Použití:smilax-officinalis-smilax-lekarsky-bylinny-caj-105-g

• bolesti kloubů
  • artróza, revmatismus, revmatoidní artritida
  • záněty ledvin a močového měchýře
  • pohlavní choroby
  • harmonizace hormonálního systému
  • snížení vzniku alergií a ekzémů
  • lupénka
  • aknózní a nečistá pleť
  • únava

Příprava: Na 1 litr vroucí vody 1 čajovou lžičku, 3 minuty vařit a scedit.

Dávkování: 1 l odvaru denně popíjet po malých dávkách, nejpozději do 17. hodiny. Užívejte minimálně po dobu 1 měsíce.

Nepřekračujte doporučené denní dávkování!

VŠECHNY PRODUKTY VÁM NA MÍRU V KP CLINIC VYDÁVKUJEME.

Produkty lze vyzvednout osobně v prodejně KP clinic v Malešicích nebo zavolejte a pošleme Vám je poštou. Cenu i další informace Vám poskytneme při osobní či telefonické konzultaci :)