Bylinné vložky – Energie života

Účinnost vložek zajišťuje unikátní fytonáplň z 38 léčivých bylin. Podávání účinných látek se provádí odpařením, tak se mohou ze suchého bylinného zábalu uvolňovat fytoncidy, které aktivně působí na energetické body v rozkroku.

Každá žena, která naslouchá svému tělu a spoléhá na svou intuici a potřeby organismu, může používat vložky „Energie života“ preventivně nebo i při řešení chronických či akutních gynekologicko-urologických potíží.

Hlavní vlastnosti a použití vložek „Energie života“

• mají protizánětlivý, anti-křečový a antiseptický účinek_vyr_14463601
  • obnovují vaginální mikroflóru
  • mají hojící účinek a posilují imunitní systém
  • harmonizuje cyklické procesy v ženském těle
  • pomáhají organismu zbavit se toxinů
  • normalizují funkci malé pánve a peritonea
  • zmírňují bolesti hlavy a závratě

Vhodné použít i při:

• bakteriální vaginóze
  • zánětu pochvy
  • nerovnováze ženského hormonálního systému
  • zánětu pohlavní sliznice
  • erozi děložního čípku
  • zánětu nebo infekci močového měchýře
  • problémem s hemeroidy

… zkrátka všude tam, kde je dlouhodobý chronický problém s ženským zdravím

Použití „Energie života“

Pro prevenci se doporučuje nošení vložek 1x za rok, 1 vložka po dobu 7dnů. Terapeutická aktivita vložky je 24hodin.

Při chronických potížích se kůra pohybuje od 10 do 30 dnů, 1 vložka denně na 24 hodin. Je vhodné se poradit s terapeutem, který vám vložky doporučil. Cílit individuálně dle míry potíží.

Řešení zánětu močových cest a hemeroidů1 vložka denně do odeznění symptomů a pak ještě 3dny pro úplné doladění. Vše je ovšem hodně individuální.

Číslo produktu 63601, cena 56,-Kč/ks

Kontraindikace

Těhotenství, laktace, menstruace, dospívání…Při individuální nesnášenlivosti bylinných komponentů je třeba kůru ukončit.

Složení – ty nejdůležitější byliny

Děhel čínský – působí na meridiány srdce, jater, sleziny, tonizuje, posiluje krev, reguluje menstruaci, zmírňuje bolest. Má antibakteriální a analgetický účinek. Doporučuje se při onemocnění ženských reprodukčních orgánů, při zánětlivých procesech, poruchách menstruačního cyklu, bolestivé menstruaci, cystické fibróze prsu, premenstruačním syndromu, neplodnosti a klimakterickému syndromu.

Jako zdroj fytoestrogenů napodobuje účinky estrogenu a progesteronu. Má nejen schopnost „nahradit“ působení hormonů, ale také zvyšuje citlivost receptorů tělesných tkání vůči těmto hormonům.

Extrakt z máty peprné – má zklidňující, protikřečové, antiseptické a analgetické účinky. Při styku se sliznicemi mentol obsažený v mátě působí na receptory chladu, což vyvolává zúžení povrchových cév a způsobuje reflexní rozšíření cév vnitřních orgánů. To vysvětluje snížení bolestivých pocitů při různých zánětlivých procesech!

Výtažek z kořenů Rdesna mnohokvětého – má posilující a tonizační účinky, obnovuje hormonální rovnováhu, působí na endometrium podobně jako estrogen a progesteron, má blahodárný vliv na reprodukční systém.

Výtažek z kořene pivoňky mléčnokvěté – používá se jako protizánětlivý prostředek v léčbě gynekologických onemocnění, zejména v případě výtoků a bolestivé menstruace.

Extrakt z listů kurkumy – používá se k odstranění svědění, dermatitidy, alergické vyrážky, pro normalizaci krevního oběhu. Představuje spolehlivého pomocníka imunitního systému v boji proti patogenním mikroorganismům. Díky své antioxidační schopnosti je používán při léčbě genitálního herpesu!

Cnidium monnieri extrakt – má tonizační a celkově posilující účinky. Vyvolává zrychlenou tvorbu oxidu dusnatého v přilehlých tkáních a zajišťuje intenzivní přítok krve do pohlavních orgánů. Díjy tomu dochází ke zlepšení výživy a okysličení tkání a také ke zvýšení libida. Má také silné protizánětlivé, antibakteriální a antimikrobiální účinky.

Aloe Vera extrakt – zlepšuje látkovou výměnu, ovlivňuje všechny tělesné tkáně, podporuje hojení, působí na reprodukční systém. Působí jako prevence mykotických, bakteriálních a virových infekcí, snižuje otoky a svědění.

Alunite – 100% přírodní produkt sopečného původu. Krystal má příznivý antibakteriální účinek.

Účinnost bylinných vložek „Energie života“ pocítíte již za několik minut po aplikaci – zmírní se svědění, pálení a křeče. Můžete cítit teplo nebo nárůst pulzace v energetických centrech je to známka aktivace a harmonizace energetických dějů v organismu.

ŽENY, POJĎTE „LÉTAT“ :)

Chcete získat dva v jednom?

Pokud pocítíte touhu vyzkoušet BYLINNÉ VLOŽKY nebo i jiné produkty z katalogu TianDe, neváhejte mi zavolat nebo napsat mail. Moc ráda Vám vše vysvětlím, a protože jsem také detoxikační a výživový terapeut, pomůžu Vám i s individuálním efektivním nastavením řešení příčin Vašich zdravotních potíží.

Celý ebook, Proč používat bylinné vložky TianDe, si můžete stáhnou zdarma ZDE. ebook_vlozky_ver1

S úctou

romana@kpclinic.cz