skip to Main Content

8 jarních tipů na očistu těla a doplnění energie

K jaru patří očista těla od zimních prohřešků, aby se mohlo zase zregenerovat. Odměnou může být nejen lepší metabolismus, úbytek přebytečných kil, ale i pořádná dávka energi.

1.RÁNO SE ZAHŘEJTE

Ráno je zapotřebí dodat tělu něco prohřívacího, abychom podpořili metabolismus na celý den. Ideální jsou teplé obilné kaše z ovesných vloček, z jahel, rýže, pohanky nebo vývarové polévky. V KP clinic doporučujeme jahelno-pohankovou kaši MorgenStund. Pokud začneme den správně, můžete pak zhruba od 11 do 15 hodiny pozřít i nějaké nezdravé dobroty, aniž by vás to nějak poškodilo…

2. ULEVTE JÁTRŮM A ŽLUČNÍKU

Ráno na lačno vypijte sklenku teplé vody s citrónem, zařadit můžete i pár tablet chlorelly – zelené řasy a popíjejte zelený ječmen. Vyhněte se polotovarům, jídlo připravujte z co nejčerstvějších surovin. Každý talíř doplňte o porci zeleniny, která svým zasádotvorným způsobem vyrovná kyselinotvorný zbytek jídla. Jezte i čerstvé výhonky a luštěniny.

Zvolte pro svá játra a celý organismus po zimě cílenou detoxikaci – JARNÍ DETOX  v KP clinic

3. DOBIJTE SE ENERGIÍ A BRAŇTE SE ALERGIÍM 

Jsme součástí přírody, tak co vyleze, to snězte! :) Kopřivy, petržel, cibulku, pampeliškové lístky…to jsou opravdové vitamínové bomby. Také je čas na vejce (ideálně z domácího chovu) a na naklíčené obiloviny. Na jaře na náš organismus útočí viry, bakterie, ale především alergeny…které přetěžují imunitní systém. Kdo trpí na jarní alergie a senné rýmy? Máme pro Vás řešení!

Doplňte svému tělu vitamíny a obrňte ho před útokem jarních alergií – JARNÍ ENERGIE s REVITAE a PERALGINEM.

4. ZAMĚŘTE SE NA OBĚDY

Největší jídlo dne by mělo přijít tehdy, když je naše tělo připravené na trávení. A tou dobou je oběd. Zařaďte do poledního menu výživné jídlo bohaté na bílkoviny a zeleninu (čočková polévka, přírodní kuřecí steak, zeleninový salát nebo dušená zelenina…). Díky vhodné snídani a obědu máte šanci na zdravé a rychlé spalování.

 

5. JÍDLO SI VYCHUTNÁVEJTE POMALU

Jídlo by mělo být především příjemné zastavení uprostřed dne. Občas si užijte i mlsání, ale nikdy si ho nevyčítejte! Každé sousto min. 20x prokousejte – enzymy ve slinách napomáhají štěpit sacharidy a bez dobrého rozkousání se jídlo špatně stráví!

6. POMOCNÍCI SVAČINY

Jakmile vám nevydrží pocit sytosti mezi jídly, pomohou svačinky. Dejte si smoothie, musli, sušené či čerstvé ovoce, zeleninu, bílý jogurt, celozrnný chléb s žervé a šunkou či luštěninovou pomazánkou…Když totiž nemáte čas na svačinky, ke konci dne se uchýlíte sníst něco velkého a nezdravého…

7. POSLEDNÍ JÍDLO V SEDM

Večeřte nejpozději mezi 17-19 hodinou. Vyhněte se těžko stravitelnému jídlu (maso, vejce…) volte spíše zeleninu. Do postele bych neměli jít hladový ani s nacpaným břichem.

8. ZHLUBOKA DÝCHAT

Víte, že jednou z možností, jak se zbavit kyselosti vnitřního prostředí jsou dechová cvičení? při správném dýchání se také čistíme, a hlavně získáváme energii. Znamená to ale pořádný nádech do břicha, které by se nám tím mělo zvedat. Většina z nás bohužel dýchá tzv. mělké dýchání, do hrudníku, které je bez správného efektu prokysličení!

Mrkněte na náš E-SHOP – aktualizujeme zde produkty vhodné pro jarní očistu organismu!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top